reklama

Mobing nie je Moby

„Drahá, čo to máš na sebe?“ Vydralo sa zo širokých úst šéfovej namiesto ranného pozdravu. Ja sa napriek všetkému stále správam ako civilizovaná osoba a tak som sa usmiala a slušne povedala:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

 „Aj tebe dobré ráno. A ako vidíš, mám na sebe oblečenie. Pripadalo mi nevhodné prísť do práce nahá.“

Môj vtip ako vždy nepochopila, ale vycítila, že som ju asi urazila. Pani bossku vždy viac zaujalo to, čo mám na sebe, koľko to stálo a kto mi to kúpil, ako kvalita mojej práce. A vlastne, keby som aspoň bola lenivá a neschopná, mala by mi reálne čo vyčítať a bola by možno spokojnejšia.

Moje odpovede na jej narážky a nízke otázky ju začali asi riadne dráždiť. A tak, postupom času som vraj prestala pracovať dostačujúco a zakaždým, keď som ako editor opravila chybu, do očí mi hodila blato z výčitiek a upodozrievaní, že po nej naschvál hľadám chyby. Z malého bobku, ktorým začal žabomyší spor, sa stal riadny výkal a ja som prestala dýchať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Jediné, čo ma držalo v inštitúcii zvanej práca, nad vodou, bola hudba, ktorá mi hladkala nervy.. Jedno ráno mi vzala ešte aj toho Mobyho. Bude tu ticho!

Hlasné myšlienky a nezmyselná tenzia, na ktorú by bola cirkulárka tupá, sa prepracovali až za okrúhly stôl presklenej miestnosti. Tam, za tým stolom, som prebrala ohodnotenie polročnej práce. Údajne tretinový výkon... A tu už nepomohlo nič.

Vzdor, hrdosť, pocit bezmocnosti a bezprávia, zrýchlená sebareflexia, zlosť či odvaha... čo sa to vo mne odrazu stretlo? Neviem, no výsledkom bola výpoveď do 48 hodín od posledného incidentu. A do smutného, rozčarovaného a krehkého kroku pri odchode z budovy zo skla hral mi Mobyho Porcelain..

Lena Srame

Lena Srame

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som hlavne žena, čo občas rozmýšľa ako pán.. som dcéra (nie povolaním :)), sestra, speedy, hyperoška, chodiaci úsmev, myšlienkové turbo, veselý, hlučný element milujúci zábavu, systém, energiu, vône a jeseň... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu