reklama

Hlavne byť kompatibilní..

Snažíme sa k sebe hodiť, lebo sme spolu, máme spolu deti, hypotéku, spoločné meno alebo sme sa niekedy vražedne priťahovali.. ale, nie je to náhodou trochu inak?!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Električky chodia rýchlo a nikde nie je napísané, že sa práve vtedy nepozeráš do svojho mobilu, aby si im stihol ujsť.. skrátka a dobre.. užívaj si každý moment, ktorý ti skočí pod ruku (a nie pod električku :)) lebo len tie nečakané momenty sú presne tie nenápadné spojivká povinných a verných molekúl, pre ktoré nás tak veľmi baví žiť..

Samozrejme to môže byť vôňa točenej zmrzliny na akomkoľvek námestí, ktorá ti pripomenie detstvo, fontána, ktorá je opäť v prevádzke-čo bolo naposledy napríklad pred 30 rokmi, alebo superretrotýždeň v Lidli.. :D.. ale čo keby to bolo niečo alebo niekto, kto na sebe nenesie pach spomienok?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V súčasnosti sa utiekame k retroveciam, lebo máme pocit, že všetko predtým bolo akosi lepšie a krajšie.. ľudskejšie možno.. ale ono to tu stále je.. v podobe niečoho celkom nového..

Som vydatá žena a asi by som mala mať po troch rokoch života s obrúčkou deti, hypotéku a snáď aj nejaké starosti a radosti s tým späté..podľa iných.. ale mne sa dejú celkom iné a dovolím si tvrdiť, omnoho krajšie veci...

Môj muž je taký múdry, že ani nemusí poznať Ezopovu bájku o človeku, vetre a slnku aby vedel, že som ten človek a on môže byť len to slnko.. inak to nepôjde..

A ja ako človek milujem ďalších ľudí a nenávidím hocijaké nezmyselné pravidlá.. a preto sa rada dívam do očí, smejem sa ako blázon a z ťažkého robím ľahké.. lebo ono to o tom si tak je..

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Stretávam mužov, ženy, deti..a niektorí mi tak sadnú do mojej "kompatibility", že v momente toho zistenia nepoznám väčšiu radosť na Zemi.. a mám neskutočnú potrebu si tieto entity vo svojom živote ponechať.. ale ono sa to potom pokazí.. lebo sme ľudia..a každý začne riešiť spoločenský status, nebodaj sociálne zázemie a v neposlednom rade zabudne na ten prvý a najkrajší pocit vzájomnosti..

A touto cestou chcem odovzdať veľa bozkov a objatí môjmu poslednému dvojčaťu, ktoré dalo na vietor namiesto toho, aby volilo slnko.. môjmu krásnemu bratovi, ktorý si myslel, že sa stane milencom, lebo nepočúval moju "Ezopovku".. tomu, ktorý sa mohol stať tým najvernejším spontánnym spojivkom.. ale už zmizol kdesi v koľajniciach električky.. je mi za ním smutno.. priznávam sa bez mučenia..lebo to bola jedna z najmilších nepochopených kompatibilít za posledné roky.. tak snáď sa raz stretneme v nejakej bájke a on lev, mne myške, dovolí, vyslobodiť ho z tej nezmyselnej siete..

Lena Srame

Lena Srame

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som hlavne žena, čo občas rozmýšľa ako pán.. som dcéra (nie povolaním :)), sestra, speedy, hyperoška, chodiaci úsmev, myšlienkové turbo, veselý, hlučný element milujúci zábavu, systém, energiu, vône a jeseň... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu