reklama

Nie je hanbou byť obyčajný.. akurát to nikoho nezaujíma!

Niekedy ma naozaj unavuje byť v kurze.. aj keď ten stav in prináša zážitky.. Avšak dosť často - skoro vždy- ma jednoducho baví byť.. a naozaj len tak byť a s nikým sa nebiť..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nuž..ono sa všetko "naoko" točí okolo toho, koľko drzosti, vplyvných kontaktov alebo peniažkov máme, alebo ako zúžitkujeme to málo, čo na chvíľu vlastníme.. alebo ako tvrdo sa naučíme tváriť..

Ak samozrejme náhodou v sebe nemáme toľko duševného bohatstva, že potom tie "dnešné meny" sú len smiešna entita..

A tam sa podľa mňa ukrýva ten zázrak.. nájsť v sebe ten zdravý moment, kedy pre nás to materiálne zohrávalo maximálne rolu otázky: koľko, prosím, Vás, stojí jeden kopček zmrzliny?" A si pamätáme na to vôbec? 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Sme zabudli a nechceme si spomenúť, lebo akosi čudne prirodzene klikáme na titulky na webe, ktoré začínajú v štýle: "Najbohatší muž sveta je v nemocnici..",.."Všetkým to ukázala, vzala si prestávku v práci a vyhrala toľko, že nemusí pracovať..", "Precestoval celý svet a niekto to zaplatil...bola to žena!.. Chcete vedieť viac?"...

A my sme zvedaví, lebo horíme túžbou vedieť, aký zázrak stojí za tou bezstarostnosťou a toľkým šťastím. 

Je mi zle zo seba, keď píšem tieto riadky, lebo si pomaly uvedomujem, že som taká istá.. ťahá ma to k lacno drahým veciam, aby som nebola obitchajná.. a pritom sa najlepšou cestou chystám k tomu, aby som presne taká bola..celkom nezaujímavá, obalená vo všetkom, čo stálo nejaké peniaze...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Mrzí ma to ako šľak.. že už skoro nikto nepočúva a nečíta.. a každý sa už iba díva.. na to najviac okaté.. lebo sme všetci tak strašne krásne obyčajní už iba vo vnútri.. lebo by to inak nikoho nezaujímalo :)

Lena Srame

Lena Srame

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som hlavne žena, čo občas rozmýšľa ako pán.. som dcéra (nie povolaním :)), sestra, speedy, hyperoška, chodiaci úsmev, myšlienkové turbo, veselý, hlučný element milujúci zábavu, systém, energiu, vône a jeseň... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu